tisdag 29 april 2014

Ombre


Har nu länge tänkt att vad skall jag göra me mitt hår, men nu har jag börja tänka att borde jag sätta ombre tills sommaren. Mitt hår är annars också ljusare vid toppen så ett par ljusa ränder skulle verkligen kunna göra under. Vill int ändå ha såndär orange ombre som kommer när man försöker sätta blondt på mörkt hår, de ser man tyvärr för mycke. Stävar efter att få topparna ljusare, int helt blonda. Är int rikit säker ännu av saken, vad tycker ni? Nu blir det läggdags, har jobb tidigt imoron och en lång dag efter det. Godnatt!

For a while now, I've been thinking of what to do with my hair and I've started to think that I should get an ombre hair for the summer. My hair is already lighter at the top so it wouldn't be that hard. I really don't want that orange color when dark hair is dyed blond, I see that a lot unfortunately . I'm just looking for a lighter color, not necessarily blond. I'm not really sure yet, what do you think? Right now it's bedtime, I have work in the morning and a long day after that. Goodnight!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar