tisdag 29 april 2014

Storstädning


Har igad haft en riktigt lugn dag, så skönt för en gångs skull. Har för det mesta varit med Milko och skött om honom när han har feber :/ Nu dock känner jag mig sjuk men får se hur det är imoron. Imoron är det ju Valborg! Skall efter jobbe rusa till stan och träffa några vänner. Sen skall jag ta det helt lungt hemma, laga lite mat till mig o Milko och öppna fresitaflaskan från skåpe. Har jobb sen nästa dag tidigt så vill int va i dåligt skick, speciellt när jag ren är lite sjuk. Nu skall jag städa hela rummet, har så mycke extra skit som jag skall försöka bli av med. Ha en bra valborg!

My day has been really chill today which has been nice. I've been with Milko and basically taken care of him since he's ill :/ But now I feel a little sick, but I have to see how I feel tomorrow. Vappu is tomorrow! After work I'm gonna see my friend real quick and then just relax at home. I'm gonna make some food with Milko and open a Fresita bottle. I have work the next day pretty early so I don't wanna feel sick since I already feel quite sick. Now I'm gonna clean my entire room since I have a lot of extra shit that I should get rid of. have a happy Vappu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar