tisdag 20 maj 2014

Fo F*cks Sake

Summer <3

Förlåt, förlåt, förlåt för usel bloggning! Har haft senaste veckan så fullt upp med allt att jag har knappt ens hunnit öppna datorn. Har jobbat igen 5 dagar i sträck och dessutom har ja haft 5 träningar under veckan. Dansgrupperna som jag tränar hade dansuppvisning på lördan så hade nästan varje kväll träningar med dem. Var sedan jätte stolt över dem när det for så bra för dem! Senaste 4 dagarna har jag också "bott" hos Milko när hans föräldrar tog en sväng till Lappland. Har altså inte ALLS varit hemma. Men nu försöker jag igen lite skärpa mig. Har normalt jobb den här veckan men inget extra (som tur). Igår hade jag också sista lektionen i barkursen. Vi smakade på vin och hade en tävling i att vem som var bästpå att fritt hälla olika mängder alkohol, och jag vann! Var helt överraskad eftersom flera av dem jobbar i baren och jag har ingen erfarenhet i det.  Fick också provet godkänt och fick pappren därifrån. Dessutom fick jag nu höra från jobbe att jag får i en annan resterang bartender turer, så taggad!  Hade tänkt fråga de ren senare på sommaren men de ville ha mig nu ren dit. Nu måst jag sen bli van med att slippa 04.30 från jobbe, ojojoj. Sådär. Det vaar allt jag hade att berätta nu om. Ha en bra start på veckan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar