måndag 24 mars 2014

Sötaste som finns




Wine and Dine / Frodo <3
Var igår då en sväng ti pappa, åt god mat och var med hunden (<3). For sedan på kvällen ännu till Jassi och chilla. Idag skall jag besikta min bil idag, figers crossed att den slipper igenom, och sedan på kvällen skall jag och se på film (egentligen teater) till finnkino. När jag var i england 2010 så såg jag en av de bästa pjäserna War Horse och blev sååå förälskad i den. Idag så kommer den på finnkino så jag bokade biljetter så snabbt ja fick höra av det. Har aldrig varit och titta på en pjäs på bio så får se hur det blir. Nu måst jag få ännu läst före jag måst igen dra vidare. 
Ps. Jag har nu varit nästan en månad ledig men det känns int som det eftersom jag har så mycket att göra hela tiden....

Yesterday I was at my dads again, we ate good food and I spent time with my little dog (<3). Later I went to Jassis to chillax. Today I have to inspect(?) my car, fingers crossed that it passes the test, and later I'm going to the movies (theater actually) to finnkino. When I was in England in 2010, I saw one of the best plays War Horse and I fell in love with it. Today it's in finnkino so I booked tickets as soon as I heard about it. I've never seen a play in the movie theater so it's going to be interesting. But now I have to get my reading done before I have to take off. 
Ps. I've been on vacation for almost a month now, yet it doesn't seem like it since I'm constantly busy.... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar