fredag 21 mars 2014

Favorite artists ATM

Från förra WEEKEND festivalen
Me from the previous WEEKEND festival

Artister som spelar non-stop i min Spotify
1. Sanni 2. Coldplay 3. Lana del rey 4. Ellie Goulding 5. Norlie & KKV 6. Muse
Såklar har jag många andra favoritartister som hålls alltid men just nu är jag rikit taggad på dessa, speciellt Coldplay eftersom deras nya album kommer om 2 veckor (!). Har nu gjort gemensamma ansökan och märkte att jag sköt mig lite i foten. Aaltos förhandsuppgifter måste vara framme 1.4 vilket betyder att jag har en vecka på mig. Dessutom hjälper det inte att uppgifterna är otroligt svåra och tar tid. Saaatan. Måst bara kämpa på och försöka göra mitt bästa, no can do. Idag blir det bowling och latande. Imoron måst jag designa uppgifterna och få hela skite igång. Som tur har jag ännu 2 månader på mig att läsa till inträdesproven. ^^

Artists that are on replay in my Spotify
1. Sanni 2. Coldplay 3. Lana del rey 4. Ellie Goulding 5. Norlie & KKV 6. Muse
Ofcourse I have other favorite artists too but there are my favorite atm, especially Coldplay since their new album is coming out in 2 weeks (!). Today I have done my University applications and I noticed something alarming. The pre-assignments for Aalto University must be done by  April 1st. That means I have 2 weeks. Also, the assignments are really difficult and take a lot of time. Shiiiiiiiit. I'm just gonna try to make it work and try my best, no can do. Today I'm going bowling and later some chilling. Tomorrow I have to start planning the assignments and try to get this shit together. Well at least my exams are in 2 months so I have a lot of time. ^^ 

1 kommentar:

  1. Vilka alla skolor har du sökt till? Är i samma situation som du så är bara intresserad :)

    SvaraRadera