torsdag 20 mars 2014

Irriterad

Summer <3 from WeHeartIt
Två saker. 1. Blir så störd när jag inte kan flytta bilder från min telefon till dator. Har lyckats med det tidigare men nu hittar int min dator min telefon mera. 2. Vafan måst de snöa igen?! Jag har de värsta sommarlängtan just nu och man blir ju rikit depprimerad när man ser ut från fönstret och det snöar som om de sku va julafton. 
Sådärja, fick det ut från mitt system. Jag tycker int själv när människor bara klagar på allting fast allt är bra men nu var jag bara speciellt irriterad. Försöker vara mer positiv nu. Jeij! Idag gäller det med armpass och sedan en danslektion för unga. Kvällen består sen av gemensamma ansökan och andra pappersarbeten (tjohej). 

Two things. 1. I get so annoyed when I can't move the pictures from my phone to my computer anymore. I've done it before but now it seems like my computer can't even find my phone anymore. 2. What the hell it's snowing again?! I have the worst craving for summer right now and you just get really depressed when you look from the window and it's like Christmas eve out there. 
Alright, got that out of my system. I usually don't like when people complain all the time when everything's just fine, but I was just  super irritated right now. Okay I'll try to be more positive now. Yay! Today starts with the gym, I'm training my arms today and after that I'm holding a dance lesson for kids. In the evening I have to apply for universities and do other paperwork (wohoo). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar