måndag 17 mars 2014

My favorite things at the moment


O.n.e klocka/ Body shop, body mist; pink grapefruit
O.n.e watch/ Body shop, body mist; pink grapefruit

Några saker som jag märkt att jag använder hela tiden. Första är en mugg som jag fick en några veckor sedan till födelsedagspresent av mina kompisar. Har nästan varje natt där vatten eller något annat dricka. Tycker den e skitsnygg o den e bra eftersom den är tillräckligt stor. Andra är en klocka som jag fick också till födelsedagspresent, men av min mamma. Min förra klocka fo sönder och var länge utan en klocka, men jag älskar den här! Var lite orolig först eftersom jag själv tycker om små klockor men man blir snabbt van. Tredje är min body mist som jag köpte från body shop förra veckan. Den är otroligt fresh och fruktigt och inte för stark!

I've noticed that I use some things all the time. The first one is a cup that I got for my birthday a few weeks ago from my friends. I have it next to me almost every night, with water or something else to drink. I think it's so cool and it's handy because it's big enough. The other one is a watch that I also got for my birthday, but from my mom. My last watch broke and I was a long time without a watch, but I love this one! I was a little worried at first since I like small watches, but I got used to it pretty quickly. The third one is my body mist that I bought last week from body shop. It's incredibly fresh and fruity and not too strong at all!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar