lördag 22 mars 2014

Keine Panik







<3


Så igår blev det bowling med pokjvännen, hade riktigt kul fast jag förlorade ganska hårt. Bowling är en gren som jag int är speciellt bra på. Nå man kan int va bra på allt ;)
Idag var jag sen hos pappa eftersom vi hade släktingar och hälsa på. Åt väldigt god mat och bara umgicks med gästerna. Blev, som vanligt, drunk drivern och körde sedan en del hem och en del till baren. Själv är jag så trött så far säkert bara och sova. Har dock jävla mycke stress över ansökningarna så måst få nånting gjort imoron, annars blir de panik. En läsare ville att jag berättar mera om skolorna jag söker till så jag gör en inlägg imoron över det. Oroa inte du har blivit hörd! 

So last night I went bowling with my boyfriend, I had lots of fun although I lost. I'm not that very good at bowling. Well you can't be great at everything ;)
Today I was at my dads since we had relatives over. We ate some delicious food and socialized. As usual, I was the drunk driver at the end of the night and drove a few home and a few to the bar. I'm that tired that I'm just gonna go to bed. I have so much stress about the applications that I have to get something done by tomorrow, or else it's panic time.  A reader asked that I tell more about the schools I'm applying for, so I'll make a post about that tomorrow. Don't worry, you have not been forgotten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar