söndag 6 april 2014

#TBT



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12067865/?claim=defnh99wntk">Seuraa blogiani Bloglovinin avulla</a>

 Pampasdagarnaa! Just nu skulle jag så mycke vilja fa tibaks me alla tjejerna. Första bilden är tagen efter Dr. Bombay och Isa har sin underliga pose (??) så det blev vår grej att imitera henne på alla bilder resten av resan. Idag har jag läst, läst och läst. Är superjobbitt just nu eftersom jag känner hur febern kryper på mig. Har ren snuva, halsont och huvudverk så får bara hoppas att det inte blir värre. En massa vitaminer och varma kläder så borde allt bli bra. Ikväll ska jag på bio med Milko och se på Non-stop. Märkte idag att jag har fribiljetter som är giltliga i 2 veckor så passar nu på att använda dom. Ha en trevlig söndag allihopa!

Pampasdaysss! Right now I really want to go back with all of my girls. The first picture is taken after Dr. Bombay and Isa has this weird pose going on (??) so it became a thing to mimic her pose in all of the pictures. Today I've studied, studied and studied a little more. It's really frustrating since I can feel my fever creeping in. I already the flu so I'm just gonna have to hope that it doesn't get worse. A lot of vitamins and wars clothes should help. Later I'm going to the movies with Milko to see Non-stop. I have these free tickets and they expire in two weeks so I'm using them while I still can. Have a nice Sunday everybody!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar