lördag 19 april 2014

workworkworkwrokworkwoerkeorkoekrokwfögrfvsdf




Har inte riktigt haft tid att blogga nu när jobbe började igen. Har några turer nä jag slipper först 12 så det första jag gör när jag kommer hem är att jag far och sova. Har dock hunnit ha lite fritid här under veckan. har hunnit fara till Aussi och dricka dom bästa mojiton som finns. Omnom. Har också hunnit fira Jassis födelsedagsfest. Ovanför sen ni en bild av kakan som jag lagade till henne, och kakan efter att pojkarna (mogna som de är) fo och trakassera den... Så med andra ord happy dicday ass! Skall nu använda kvällen till att vara med Milko, för en gångs skull. Ha en bra veckoslut, jag hör av mig!

I haven't really had time to blog since I started working. Sometimes I get off at 12 p.m. so the first thing I do when I get home is sleeeep. I've had a few nights off so I've been to Aussi bar to drink the best mojitos. Omnom. I've also celebrated Jassis b-day. Above you can see the cake I made for her, and the cake after the boys (mature as they are) attacked it. So happy dickday azz! Now I'm gonna spend some quality time with Milko since I haven't had any time for that. Have nice week-end, laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar