fredag 25 april 2014

Just nu vill jag ha....

1. En ny och skön filt 2. Angelica Blick från Bik Bok 3. Goda drickor 4. God mat 5. Träningsmotivation 6. Resa utomlands 
1. A new comfy blanket 2. Angelica Blick from Bik Bok 3. Delicious drinks 4. Good food 5. Motivation for training 6. A vacation

Har int rikit haft tid (igen) för att blogga. Har fösökt få tid till allt annat så har int rikit haft tid för mig själv heller. Skall försöka få något vettigt gjort före jag drar till jobbe igen. Har trivts där riktigt bra och det känns så bra när man vet att pengar är påväg (pank?) ;) Har int rikit något intressant just nu så jag tänkte dela med er några saker som ni säkert int visste om mig. Ha en bra veckoslut, pusspuss! 

I haven't really had time ti blog (again). I've been busy with scheduling everything else so I haven't had any time for myself either. Today, hopefully, I'll get something done before I head off to work again. I've really liked my job so far and i'ts so nice to now that money is on its way (broke?) ;) I don't really have anything interesting to say so I'll just share some things with you that you probably didn't know about me. Have a nice weekend, kisses!

Jag hatar om nån rör i mina nyckelben, de är så sensitiva
Min favoritdjur är ugglan
Jag har aldrig haft hyproblem
Jag har inga allergier
Jag är väldigt smart, men lat som fan
Jag ser väldigt ofta lucid drömmar 

I hate when someone touches my collarbones, they're very sensitive
My favorite animal is an owl
I've naver had any problems with my skin
I have no allergies
I'm really smart but lazy as fuck
I see a lot of lucid dreams


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar