fredag 4 april 2014

Chillday

Min present ti Julle från Body Shop / My gift to Julle from Body Shop




Hejsan på er! Har haft en riktigt skön fredag, först var jag i Mylly med Miltsi och shoppa (sätter bilder senare) och sedan var jag på lunch med flickorna. Åt god hamburgare och drack en cider, så skönt med vårkänsla när solen skiner! Efter lunchandet var vi en sväng ti Ansku och spelade Trivial Pursuit. Nu är jag hemma och skall ta det helt lungt. Får inte dricka på hela veckoslutet >:( Får inte äta heller något skräpmat eftersom jag har läkarexamination på tisdag och allt skit syns från föregående veckan. Så skall typ hålla på med yoga och äta gräs från gården..... Skojar ju bara! Nu skall jag försöka läsa lite och hitta på något vettigt att göra. 

Hi you all! I've had a wonderful Friday, went shopping to Mylly with Miltsi (pictures later) and after that I ate lunch at Blanko with my girls. Ate a delicious hamburger and had a cider, it's so great with spring and the sun! After lunch we went to Ansku and played Trivial Pursuit. Now I'm at home and I'm just gonna have a chill evening. I can't drink during the weekend>:( I also can't eat junk food since I have a doctors appointment on Tuesday and my blood testes need to be clean. So I'm basically gonna do some yoga and eat grass from our backyard.... Kidding! Right now I'm gonna try to get some studying done and try to come up with something to do.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar