måndag 14 april 2014

L'alcol

Har inte haft kameran med mig så tog inspisbilder från WeHeartIt/ I haven't had my camera with me so I took inspirationpics from WeHeartIt
Bläääähhhh...... känns som allt kommer ut ur öronen just nu. Har läst till beskänkningspasset på morgonen och på eftermiddagen hade jag provet vilket fo helt ok. Får se imoron hur det gick. På kvällen var jag sen ännu på drink-kursen. Vi gjorde drickor i 3 timmar så i slutet var det svårt att hålla ögonen öppna. Lyckades också bränna mig själv när vi flamberade abshinthe. Fint. Imoron börjar sommarjobbet vilket jag väntar på väldigt mycke, är både ivrig och nervös samtidigt men vem skulle int va när det gäller ett nytt jobb? Nu är jag så trött att skall bara ta en lång och varm duch och sen fösöka sova. Skall vakna 8 imoron och försöka vara pigg hela dan. Pus och gonatt!

Uggghhhhh... it feels like everything just steaming out of my ears. In the morning I read to the alcohol passport and in the afternoon I had the test itself. I went OK I think. Luckily I get the results tomorrow so I don't have to wait for long. In the evening I had my class and we did different cocktails for 3 hours... It was hard to keep my eyes open in the end. Also, I managed to burn myself while flambeing absinthe. Great. My work starts tomorrow and I'm excited and nervous at the same time but who wouldn't be? Right now I'm so tired that I'm just gonna take a long hot shower and go to bed. Kisses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar