tisdag 15 april 2014

Jobba < Festa

17, om du ler såhär, snälla sluta, du ser jävla dum ut
17
17
18
18
19
19
19
19
20

Bjuder på några bilder av olika fester genom åren. Hade altså första jobbdan idag vilket for bra men nu är jag trött som fan. Det tar en stund för kroppen att bli vad vid detta igen men som tur är det lungt i början. Jobbar altså i en restaurang och med olika uppgifter inom restaurangen (förutom matlagning hehe). Just nu har jag dock värsta festfilisen och vill att sommaren är här med pengar och olika händelser. Ta det inte fel nu, jag gillar att jobba men jag tycker mycket mer om att festa. Som tur startar allt på fredan. Jag försöker vara mer aktiv med min kamera men på jobbe kan jag int ha den, kan ju få sparken om jag bara håller på och tar en massa selfies där. Nu godnatt!

Here's some pictures from a few parties from my past years. So today I had my first day of work. It went fine but now I'm tired as hell. It takes a while for the body to get used to this but luckily work is pretty easy in the beginning. I work in a restaurant and do different kinds of work there (except of cooking food hehe). Unfortunately, I have the wort party feeling ever and I just want summer to arrive with money and happenings. Don't take this the wrong way, I like working but I love partying. Luckily everything begins on Friday. I'll try to be more active with my camera but I can't take any pictures from work, I could get fried if I only took a lot of selfies during work time. But now night night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar