måndag 7 april 2014

Läspaus

Några från min istagram @emailime/Some pictures from my instagram @emailime

Idag vaknade jag redan 9 (de e tidigt för mig..), åt frukost och började läsa genast. Måst få 1/4 av utskänknings pass materialet läst + göra läxorna till drink kursen. Har altså en massa att göra före klo 16 då jag måst åka iväg. Skall ännu vi butiken och köpa morgondagens mat eftersom jag åker imoron till helsingfors. Väckning klo 4.00 wohoo! Bussen åker 5.00 och jag borde vara halv 8 tiden framme. Kommer klo 19 hem imoron så det blir inte något bloggande före det tyvärr. Lämna gärna någo frågor om ni har eller annars bara någo kommentarer om ni har något på hjärtat :)

Today I woke up at 9 (it's early for me...), ate some breakfast and started reading again. Today I have to get 1/4 of the passport of serving alcohol material done + do my homework for my bartender class. That means I have a lat to do before 4, when I have to take off. I also have to go to the grocery store to get food for my trip to Helsinki tomorrow. I have to wake up at 4 a.m. wohoo! The bus leavs at 5 a.m. and I should be in Helsinki around 7.30. I'll be home around 9 p.m. so no blogging before that. In general, if you have questions or comments, feel free to ask me anything :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar