måndag 5 maj 2014

Snuvig

En outfit några veckor bakåt, då det ännu var varmt.

Godmorgon! Var helt berädd att läsa hela dagen till dagens tent, men hade får email på morgonen att den flyttas två veckor frammåt. Blev faktiskt glad eftersom jag har int läst ALLS så nu får jag tid att läsa ordentligt. Annars så skall jag städa huset (mamma kommer hem imorgon), gå igenom klädskåpet och sen se vad som händer. Skall också vara men Milko nu när jag har ledigt. Dessutom har jag varit nu nästan en vecka sjuk så börjar småningom bli irriterad på dethär. Jag blir så rastlös nä ja e sjuk så har bara fösökt hitta på något att göra istället för att ligga i sängen. Ha en bra början på veckan!

Morning! I was prepared to spend my day reading to an exam but I got and email this morning saying that the tent is in two weeks. I really relieved since I hadn't read at all so now I have time to read properly. So today I'm gonna clean the house (mom is coming home tomorrow), go through all of my clothes and see what else I could come up with. I'm also gonna spend time with Milko since I have the day off. And also, I've been sick for almost a week now so I'm (literally) getting really sick of it. I can't just lay in my bed all day so I try to come up with something to do all the time. Well, hope you have a nice start on the week!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar