söndag 25 maj 2014

Favoriter från LOOKBOOK




Några av de flera hundra bilderna som jag har sparat på datorn

Hej bloggen! Fick int mina divergent böckerna på fredan, får dom altså först på måndan eftersom posten kan vara så jäkla trög. Var ändå på stranden och lyssnade på musik ända tills min ipod blev överhettad. Fick också lite färg på mig så jag ser inte mera ut som ett spöke, jihuu! Idag Har jag jobbat och slappat hemma. Vi ska sen titta med familjen på ishockeymatchen och hoppas på att Finland skulle ta VM guldet igen, senaste var ju REDAN 3 år sen, haha! For idag inte och rösta heller eftersom jag inte alls är intresserad i ämnet. Vet inte heller något om kandidaterna så ja lät det gå. Tycker det är också så löjligt att man röstar bara för att säga att man har röstat. Big deal. Skall nu före matchen till butiken för att hämta någo snack före spelet. Tummarna upp! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar