tisdag 25 mars 2014

Övermorgon



Pampasdagarnaaa unz unz unz! Är så taggad över veckoslute! Jag och 6 av mina kompisar åker till vasa över veckoslutet eftersom årliga pampasdagarna ordnas då. Har nu ren nästan packat allt, så brukar det oftast gå, att jag ät färdig en vecka före. Försöker undvika klädkrisen som skedde i Magaluf så har nu packa kläder extra mycke så att det finns nånting att välja mellan. Om nån undrar att varför jag ännu har så mycke aficher på mina väggar så beror det på det att jag int har orkat tagi bort dom. Har inte annars heller gjort något nytt i mitt rum på flera år eftersom mamma renoverar hela rummet när jag flyttar bort. Nu ska jag ännu se HIMYM och äta mina leftover godis. Jeij!

Pampasdays untz untz untz! I'm so exited for the weekend! Me and 6 of my friends are going to Vasa for the weekend since the annual Pampasdays is this weekend. I'm almost done with packing, it usually goes that way, that I'm all done the week before. I'm trying to avoid the clothing crisis that we had in Magaluf, so now I have so much extra clothes just have more options. If someone is wondering why I still have so many posters on my walls, it's because for some reason I haven't felt like taking them off. I haven't really done anything new in my room in years since my mom is renovating the whole room when I move out. Now I'm gonna watch HIMYM and eat my leftover candy. Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar