måndag 17 mars 2014

Sporty spice



1. Gymtime 2.#WANNABEHEALTHY. 3. Comfy socks

Efter att jag fick läst det som jag skulle (wohoo!) drog jag till gymmet. Har en ny program så det var bra att jag kunde ens ta mig ut därifrån när benen inte höll... hoppas det inte skulle ta så ont imoron. For efter det ännu till dansen. Var heeelt slut när jag kom hem så ja dro mig till duchen och åt kvällsmål, smoothie och appelsin. Skall nu ligga i sängen och se på gamla avsnitter av något. Få se hur länge ja orkar hålla ögonen uppe...

After my morning of studying I decided to hit the gym. I have a new program so I was lucky to even manage to get out of there since my legs wouldn't work... I hope tomorrow is not too painful. I also had a dance lesson after that. I was soooo exhausted when I got home so I just took a shower and ate an orange and some smoothie. Now I'm just going to lie in my bed and watch some old episodes of something, I don't know how long I can keep my eyes open...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar