onsdag 2 april 2014

Wonderful Wednesday





Har harft en skön onsdag. Dagen började med att städa och sedan läste jag i flera timmar. Anmälde mig idag till provet fär utskänknings pass (anniskelupassi) så har två veckor på mig att läsa lag om alkohol, jess superkul.... Efter en sväng till Milko åkte jag till stan för att söka kläder till nästa veckas dansuppvisning. Hittande världens finste och fulaste leggins med katter <33. Älskar dom men vet int om jag nånsin kommer och använda dom, får se ;). Köpte också en ny kopp till mina smink redskap och coola örhängen. Passar rikting bra med hästsvans! Var sedan på tuffa träningar men nu när jag har några solon så blir det väldigt spännande nästa vecka. Har inte uppträtt på över ett år så får se hur det går. När jag komer hem gjorde jag en jordgubb-kiwi smoothie som lyckades väldigt bra. Skall nu ta en lång och varm duch och bara avslappna. Nitenite

I've had a pretty wonderful Wednesday. The day started with me cleaning the house and after that I studied for a few hours. Today I also sign up for the Serving of Alcohol Passport test, so for two weeks I have to study the alcohol part of the law. Hooray... After I stopped at my boyfriend I went to the city to find clothes for my dance show next week. I found the most awesome and horrible pants with cats <333 I love them but I'm not sure I'm ever going to wear them again, well se ;) I also bought a cup for my make-up and cool earrings. The go really well with a ponytail! After that I had though practice and now that I have a few solos, it's gonna be pretty exciting next week. I haven't performed in over a year so well see how it goes. When I got home I made a delicious strawberry-kiwi smoothie. Now I'm gonna take a long, hot shower and just relax. 
Nitenite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar